Biztosan emlékszik még a 2018-as törvény változásra, melyben a NAV online adatszolgáltatási kötelezettséget írt elo a 100.000 Ft ÁFA tartalmat meghaladó számlákra. És talán még az is tisztán él emlékezetében, mekkora kihívást jelentett ez sok vállalkozás számára (vagy saját borén tapasztalta meg a felmerülo nehézségeket).
Miért ezzel a két évvel ezelotti változással indítottunk? Mert 2020-ban (eloreláthatólag július 1-jétol) a számlázás még szigorúbb ellenorzés alá kerül, ugyanis az új törvény hatályba lépésétol kezdve MINDEN, NEM MAGÁNSZEMÉLYNEK KIÁLLÍTOTT SZÁMLÁT BE KELL SZOLGÁLTATNI ONLINE A NAV FELÉ – 5 NAPON BELÜL.
Mit jelent ez az ÖN számára?
- A szigorúbb ellenorzés egészen biztosan Önre is vonatkozni fog, tehát számláira kivétel nélkül adatszolgáltatási kötelezettsége van.
- Amennyiben kézi számlatömböt használ, rengeteg extra munkával kell számolnia, illetve ezeknél sokkal nagyobb a hibázás lehetosége a NAV felé.
- Hibásan vagy késon feltöltött adatok esetén komoly pénzbeli büntetéssel kell számolnia.
Azt javasoljuk, ne késlekedjen a jelenlegi helyzetben. Készüljön fel a NAV változatásokra, hogy a törvény bevezetésekor már a szükséges tudás a kezében legyen.
Segítünk Önnek az átállásban! Minden információt elso kézbol kaphat meg tolünk, így nem szükséges hosszú órákat áldoznia különbözo weboldalakat böngészve.



