Újra fókuszban a Kulcs-Soft! Ezúttal a Forbes magazin júniusi számában jelent meg egy cégportré Kulcsár Tiborral és Szabó Ervinnel. Kattintás után részletezünk.
Nagy örömünkre, egyre többször figyelnek fel cégünkre a különbözo online és offline újságok. Az elmúlt idoszakban több napi- és hetilap is megjelentetett rólunk cikket, amely a cégünkrol és azon belüli generációváltásról, vezetováltásról szólt. Sok cégnek kell ezzel manapság megküzdenie, a Kulcs-Soft pedig sikeresen meglépte, értheto, hogy sokan kíváncsiak a receptre.
Szemezgetés az elozetesen megjelent Kulcs-Softos tartalmakból:
- Világgazdaság: Szoftverfejleszto cégbol technológiai társasággá fejlodött a Kulcs-Soft
- HVG címlapján: "Egy egoista ember nem való vállalkozónak"
- Eurofleet: A KULCSEMBER
Ezen a héten a Forbes magazin közölt egy átfogó cikket Kulcsár Tibor és Szabó Ervin sikertörténetérol. „A Kulcs-Soft harminc éve tudja nagyon nagy profizmussal eladni termékeit, de a tulajdonos is rengeteget küzdött az utódlás kérdésével. Út a kétmilliárdos árbevételig és a sikeres generációváltásig.”

A következo témát járja körbe az újság, érdemes végig olvasni.
A cég megalapításától kezdve bemutatja a sikerhez vezeto utat, és a Szabó Ervinnel való találkozás eredményességét, miközben megemlíti az út közben felmerülo nehézségeket is.
A saját elveihez ragaszkodó tulajdonos a kezdetektol tudatosan adja termékeit drágábban, mint versenytársai, mivel ehhez a legjobb minoségu szolgáltatást nyújtja. A sikert saját hibáiból és tapasztalataiból érte el.
2009-ben bevezette vállalatát a tozsdére, ami egy régi álma volt, mivel a siker egyik mércéjének tartotta, még ha a piac nem is fogadta túl lelkesen. Úgy vélték irreálisan magas áron vezeti be a részvényeit. A kezdetben csökkeno tendenciájú részvény árfolyam egy ido után látványos növekedésnek indult. Ennek ellenre 25 év vezetés után, úgy érezte új lendület kell a vállalatnak, itt jött képbe Szabó Ervin.
A váltás öt év alatt történt meg, idén januárban került az irányítás teljes mértékben, Ervin kezébe. Közösen megalkotott alapelvek alapján, céljuk az évi 10%-os növekedés és az évi 25%-os profitmarzs fenntartása. Ezen felül a cég profilján sem terveznek módosítani, maradnak az ügyviteli szoftverek fejlesztésénél és értékesítésénél.
A bovebb cikket a Forbes magazin júniusi számába olvashatják el.



