A digitalizáció ma már nem lehetoség, hanem elkerülhetetlen lépés, a papírmentes munkavégzés támogatása gyakorlatilag elvárás lett az ügyviteli szoftverek felé. A Kulcs-Soft esetében mindig is a jövo ido volt az elsodleges ido, a vállalat ügyfelei számára már jelenleg is többféle megoldást kínál a felmerült igényekre.
Ennek egyik legutóbbi bizonyítéka a Kulcs-Bér programokkal integrált Önkiszolgáló HR Portál, amely webes megoldásként a home office, távmunka mellett is tökéletesen beillesztheto a céges ügyintézésbe. A dolgozók bárhol, a nap bármely pillanatában elérhetik a felületet, ezzel gyorsabb és egyszerubb adminisztrációt biztosítva mind a maguk, mind a HR számára – akár távoli telephelyekrol is.
Legfontosabb funkciói:
- szervezeti ábra felépítése a bérszoftverbol kapott adatok alapján;
- adóeloleg-nyilatkozatok munkavállalói beküldése;
- fizetési jegyzék online elérhetosége;
- munkavállalók részére elérheto elektronikus nyomtatványok megtekintése és letöltése;
- munkavállalói nyilatkozatok online kezelése;
- munkavállalói adatváltoztatási kérelmek kezelése.



