Minden mikro-, kis- és középvállalkozásnak több évtizedes vállalatirányítási tapasztalattal, több tízezer ügyfél folyamatos támogatásával.
Átlátható működés
A bevezetés segít végiggondolni és kialakítani hiányzó céges folyamatokat
Idő
Egyszerűsödnek, gyorsulnak az ügyviteli adminisztratív munkák
Pénz
Csökkennek az üzemeltetési költségek: értékesítés, beszerzés, leltározás
Vezetői támogatás
Naprakész és pontos kimutatások, riportok minden szinten
Ügyfélelégedettség
Naprakész és pontos kimutatások, riportok minden szinten
Szakértő támogatás
Email és telefonos szakmai ügyfélszolgálat
Biztonság
Folyamatos IT, IT biztonsági támogatás
Jogszabályi megfelelés
Jogszabályoknak megfelelő szoftverek, jogszabálykövetés
Bárhonnan, bármilyen eszközről elérhető, mindig a legfrissebb verzió.
Havi előfizetői díj:
0 Ft
Havi előfizetői díj:
3000 Ft + ÁFA 4400 Ft + ÁFA
Havi előfizetői díj:
11900 Ft + ÁFA
HAMAROSAN…
A saját gépeden vagy a saját szervereden fut, de felhőben, online is elérheted.
PERFEKT
65 000 Ft + ÁFA
PRÉMIUM
PRÉMIUM
PERFEKT
209 000 Ft + ÁFA
PRÉMIUM
PRÉMIUM
Több évtizednyi tapasztalat, fejlesztés, speciális megoldások: minden amire szükséged lehet.
“Olyan egyszerű volt a bevezetése, hogy nem akartam elhinni, amikor elkészült. Hetekig vártam, hogy jönnek a nehézségek… Köszönöm a szakmai tanácsokat is!”
“A szoftverbe bármennyi felhasználót felvehetek, és ugyanannyiba kerül, végre nem kell ezzel matekoznom!”
“Az ügyfélszolgálat mindig készségesen segít és ráadásul rendkívül képzett szakértőkkel beszélhetek telefonon. Ez óriási segítség volt a bevezetésnél is és azóta is.”
Egy teljes javítási, gyártási folyamat adminisztrálható.
A szállítói ajánlatkészítéstől a rendelésen, számlázáson át a vevői árajánlat készítésig támogat.
Csoportosan lekérdezhető bejövő számlák, amelyek a készletnyilvántartást is frissítik.
Kezeljük a rendeletben szabályozott, az adatok végleges hozzáférhetetlenné tételét lehetővé tevő kódokat.
Paraméterezhető, jogosultságokhoz-, értékhatárokhoz rendelhető jóváhagyási folyamat.
Kiváltjuk a postázást! Akkor sem kell leveleket feladnod, ha papír számla és teljesítési igazolás kell.
Automatikusan összepárosítjuk a bankbizonylatot a kimenő és bejövő számlákkal.
Kezeli a göngyölegeket, DRS termékeket, visszaváltási díjakat.
Egyetlen szoftverben a legfontosabb ügyviteli feladatok: számlázás, pénzmozgások nyilvántartása, raktárkészletkezelés, házipénztár. Raktározott termékek nyilvántartása és megrendelt, kiszállításra váró termékek egy helyen.
Igényeidnek megfelelően testreszabható.
Ha túl sok pénzed ragad be eladhatatlan készletekbe, ha nem látod át, miből, mennyi van, nem tudod követni az áruk mozgását... Minél tovább marad egy termék raktáron, annál nagyobb költséggel jár, ráadásul egy idő után az elavulást és az értékcsökkenést is számításba kell venni.
Lásd egy helyen céged eladásait az első telefonhívástól a vásárlás lezárásáig: egyetlen felületen egyszerűen kezelheted a megrendeléseket, kiállíthatod a bizonylatokat, nyomon követheted az ajánlatokat, automatizálhatod az ügyfélkommunikációt és igényeidnek megfelelően alakíthatod a felületeket.
Az adatkapcsolatoknak köszönhetően a folyamataid teljesen automatizáltak lehetnek (raktárkészletmozgás, számlázás). A futárszolgálat integrációnak hála átlátható és könnyen követhető a rendelésfeladás és -követés folyamata. A Foxpost, MPL és GLS rendszerekbe közvetlen API kapcsolaton keresztül továbbítjuk a szükséges információkat.
A Kulcs-Ügyvitel receptúra-kezelését a gyártó vállalkozások, vállalatok folyamatainak támogatására terveztük. Az alapanyagfogyást a szoftver automatikusan számolja, így az anyagveszteségeid csökkenek, a készletinformációid pedig naprakészek és hibamentesen lesznek.
Hirtelen válik láthatóvá az adminisztráció, miközben az ezzel töltött időd minimálisra csökken: egyszerű előleg - végszámla folyamattámogatás, automatikus számlapárosítással, útnyilvántartó modul kilométer-nyilvántartással.
A Kulcs-Ügyvitel segít, hogy megőrizd a céged pénzügyi egyensúlyát, akkor is, ha hosszú fizetési határidőkkel kell dolgoznod, tőkehiánnyal küzdesz, sikertelen a kintlévőségkezelésed vagy túl sok tartozást kezelsz.
Termékcsoportok és egyedi termékek beazonosítása, nyomon követése. Gyári szám, LOT szám, sarzs szám, szavatossági idő és méret, szín szerinti követés. Kitöltési segéddel.
Beszerzések, raktárközi mozgások, eladások dokumentálása a megfelelő kiszerelésben.
Tételes pontos ellenőrzés gyártási folyamatokhoz. Minden gyártott termék főkönyvi könyvelését automatikusan rögzíti.
Veszélyes áruk nemzetközi közúti szállításához szükséges okmányok automatikus kiállítása és nyilvántartása jogszabályoknak megfelelően.
Bárhol-bármikor hozzáférés a vállalkozás legfontosabb számaihoz. Online vezetői riportok: árbevétel, kintlévőség, tartozás, pénzkészlet, rendelések, készletérték.
Termékek pontos raktáron belüli helyének egyszerű meghatározása.
Pénztárgépek, gyűjtős vonalkódolvasók, vezetékes vonalkód-olvasók, etikett nyomtató, blokknyomtató, mobil nyomtató
Meglepetés modulunk fejlesztés alatt, hamarosan jelentkezünk a részletekkel...
Megbízható és könnyen kezelhető készletnyilvántartó szoftver.
Nincs határ: akármennyi felhasználót felvehetsz.
Korlátlan számú raktárt rögzíthetsz, könnyen, egyszerűen kezelhetsz akárhány telephelyet.
Automatikus adat kitöltés mellett egyszerűen állíthatsz ki a rendelésből raktári bevét bizonylatot, bejövő számlát.
A gyártási és szétszerelési folyamatokat támogatjuk automatikus raktárjókészket-kezeléssel, összetevőkezeléssel.
Készletváltozással, összetevők adminisztrációjával tarjuk naprakészen a készleteidet, ahogy készülnek a termékeid.
Kezeld projektjeidet is itt és tedd automatikussá a bizonylatkészítést (számlát, árajánlatot, rendelést) és az ügyfélkapcsolatkezelést.
Használatával akár több száz tételt tartalmazó bizonylataidat is pár másodperc alatt elkészítheted.
A felhasználóid jogosultságinak paraméterizéével teljesen a saját folyamataidra szabhatod a szoftvert.
Hosszú távra megoldhatod a készletkezelést, mert a Kulcs-Készlet skálázható, a vállalkozásoddal együtt nő: a legkisebb készletező változattól olyan komplex megoldásokig bővíthető, mint pl. amikor megrendelt, szállítóktól beérkező készleteket is nyilvántartanál vagy több raktárat működtetnél, esetleg külföldi kiszállításokat is kezelnél.
A Kulcs-Készlettel a raktározással kapcsolatos adminisztratív munka gyorsabb és hatékonyabb lesz. Gyorsulnak a folyamataid, hiszen a pontos raktárkészlet információk nem csak a könyvelődnek, partnereidnek könnyítik meg a napjait, hanem te is gyorsabban tudsz reagálni a piaci trendekre, a vevők igényeire.
Hardver megoldásokkal is bővíthető a rendszer: vonalkód olvasóval, gyűjtős vonalkód leolvasóval és egyéb kiegészítő eszközökkel tudod könnyíteni és támogatni a raktározási folyamatokat. A raktárkészlet nyilvántartást támogató, kiegészítő eszközök használata profi, gyors és pontos információkat, könnyű adminisztrációs munkát biztosít neked és munkatársaidnak.
Iktató program, korlátlan számú dokumentum és fájltípus iktatásához.
Megkötések nélkül: legyen szó fotóról, képről, dokumentumról, jöhet, iktatjuk
Nincs határ: akármennyi felhasználót felvehetsz
Pakold ide nyugodtan: bármennyi dokumentumot kezelünk
Kövesd nyomon a dokumentumod életét: mikor, hogy változott
Legyen az adminisztrációd, iktatásod nyomon követhető a cégeden kívül is
Ha szeretnéd vagy jogszabályi kötelezettség miatt szükséges: időbélyeggel is elláthatod dokumentumaidat
Csoportosíthatod, hogy átlátható legyen, hozz létre dossziékat céged működésére szabva
Pontos és gyorsan átlátható dokumentumkezelés, követési beállításokkal
Korlátlan számú dokumentumot rögzíthetsz és követhetsz nyomon, nem behatárolt fájltípusban pontosan és gyorsan az ügyviteli szoftveredben. A dokumentumaid közvetlenül fájlból szkennerrel, vagy akár webkamerával is beolvashatod.
Az összetartozó ügyeket, dokumentumokat egyszerűen és rugalmasan tarthatod nyilván, úgy, hogy azokat a megfelelő jogosultsággal rendelkező korlátlan számú munkatárs elérhesse. A dokumentumokat verziószámokkal és időbélyeggel is elláthatod, hogy pontosan követhető legyen, melyik a legfrissebb és mikor érkezett.
Az iktatott anyagokról kimutatásokat, statisztikákat is készíthetsz. És ha növekedés előtt állsz, támogatunk: egycéges Iktató verziódat könnyen bővítheted többcéges verzióra, vagy integrálhatsz további ügyviteli funkciókat (számlázás, készletezés, megrendelés nyilvántartás, stb.).
Megbízható és gyors számlázó megoldás, amely ideális kis és közepes méretű vállalkozások, webshopok, kereskedők számára.
Kiállíthat előlegszámlát, hogy rugalmasan menedzselhesse cége pénzügyeit.
Bizonylataid tételes listájában minden bizonylattípus lekérdezhető.
A szoftver olyan összesítő listával támogat, amiben áfa kulcsonként láthatod a számlákat.
Nemzetközi piacokra evez, ebben is támogatjuk.
Ne hagyd, hogy a kintlévőségek felborítsák céged egyensúlyát és elrabolják az idődet.
Mobilról is menedzselje pénzügyeit velünk.
Több száz számla kezelése egyszerre, nem gond, ahogy a tömeges számlanyomtatás sem.
A termékdíjak kezelése is megoldott a számlázással összhangolva.
A Kulcs-Soft több évtizedes pénzügyi, könyvelési tapasztalataira támaszkodva tervezte meg számlázó szoftverét, ami amellett, hogy professzionális a kis- és középvállalkozások igényeit figyelembevéve készült.
Szakértőink gondoskodnak arról, hogy jogszabályváltozások esetén a szoftver a lehető legrövidebb idő alatt megfeleljen az új elvárásoknak és maximálisan támogassa a pénzügyi adminisztrációt, akár már a jogszabály érvénybe lépését megelőzően.
Egy ideális világban a számlázó támogatja a munkádat, bármit csinálsz is ma vagy holnap. A Kulcs-Számla tudásszintje könnyen bővíthető: egyéni vállalkozástól webshopig, gyors számlázástól a nemzetközi terjeszkedésig.
Teljes szakmai hátteret, közösséget és folyamatos jogszabálykövetést kapsz
bárhonnan, biztonságosan
tudásmegosztás a gyakorlatban
IT támogatás folyamatosan
mindig melletted
mindig naprakészen
információk egy kattintásra
Biztos lehetsz benne, hogy a könyvelésed és adatszolgáltatásod mindig megfelel az aktuális szabályoknak, hiszen a Kulcs-Soft szakértői és jogászai naprakészen követik a hazai, EU-s és nemzetközi előírásokat, fejlesztőink pedig a lehető legrövidebb időn belül felkészítik szoftvereinket a jogszabályváltozásokra.
Kérdezz, kérj bemutatót, teszteld szoftvereinket, beszélgessünk!
Szakértőink állnak rendelkezésedre, írj nekünk!